tryggare kan ingen vara!!

så har man varit i kontakt med försäkringsbolaget...

det är ju helt absurt, vansinnigt dumt att jag o jens inte har försäkringar på oss...
om något skulle hända så står vi där med arslet i brevlådan!!
men nu har jag ringt o de skall höra av sig i nästa vecka så vi kan disskutera lite om vad som  passar oss bäst..
skönt!! det är som att en sten släppt från hjärtat...
fattar inte varför man har så svårt att få fingrarna ur o ringa...dom är ju inte farliga direkt..;)
det kanske beror på att man börjar bli så pass funtad att man inser att något faktiskt kan hända!! det blir liksom på riktigt då...jag är INTE odödlig..

idag ska Noppe o barnen komma ut...o så skulle alicias kompis maja komma oxå.. huset fullt!!
jag springer omkring o yrar o försöker hinna med saker innan alla kommer..

men nu har man ju fastnat här o allt är JENS fel.. ;)  han ringde o sa att han hittat en bil på blocket som han ville att jag skulle ringa på... o jag som hade tanken att jag inte skulle starta datorn då jag vet att det blir att man fastnar här..

bilen fanns inte kvar dock så jag slapp ringa o känna mig dum...jag menar vad ska jag ställa för frågor...

"jaha sitter bakrutan fast?, funkar spolarvätskepumen?, startar den överhuvudtaget? hahaha"

nej nu blir det en tripp till tvättstugan..

take care!

//J

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättebra att ni fixar försäkringar... jag är ju arbetsskadad så jag skulle aldrig våga vara utan! haha

Glad Påsk

Kraaaaaam

2010-04-01 @ 11:00:18
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0