tisdag

så var denna dag snart till ända...o oj vad den gått fort...

var på jobbet på möte sen shoppade jag en RULLGARDIN....på tiden kanske man kan säga då vi inte haft någon sedan vi flyttade in i hudet för 5 år sedan...o att vi dessutom har morgonsolen som tittar in varje morgon...det är rena döden...visst är det härligt att vakna med solen i ansiktet...men det blir ju så varmt så man håller på att avlida...hahaha


igår blev det lunch med mattias
bosse alva o mattias åt middag med oss..
idag åt jag lunch med betty
o jenny, sara, ronja o mois har ätit middag med oss..mys


snart blir det lite tv..
imorgon blir det jobb...ska bli skoj..det var längesen nu känns det som..
pussar o kramar//J

Kommentarer
Postat av: benny

flyttade ni in i hudet??? är du förkyld eller?

2010-04-14 @ 22:17:53
Postat av: janet

hahahahaha ja jag var ju lite förkyld när jag skrev det här inlägget ;)

2010-04-19 @ 09:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0