hick hick...

sitter här med värsta hickan!!
hur ska jag bli av med elendet???   men shit vad jag hickar!!

har bytt pass med forssa imorrn så jag slutar halv sju istället för kvart över sju..nice..då kan jag
köpa ut lite hyllplan till de nya garderoberna..  :)

Blev bjuden på lunch idag av fina Gabbi!! bakad potatis med kyckling o cyrry,, mums!!
passade även på att springa in på body shop o köpte en ansiktskräm.. ville även ha en body dutter men kunde inte välja bara en... så jag gick därifrån utan!!  vad tycker ni??   nöt, cocos eller hallon??

väntar oxå fortfarande på att min parfym skall komma in på parfym.se...  ni måste kolla in den sidan!!
mycket förmånliga priser!!

funderar starkt på att gå o lägga mig snart.. sååå trött efter en lång o händelserik dag på jobbet!!


puss o kram //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0