090929

ja men hej hej hallå!!


har fortfarande sininfluensan i ögat..eller så är det en liten loppa där inne för nu kliar det som bara h-vete..
idag har jag varit så snygg så!!! bara haft smink på ena ögat, kändes lite som dr jekyl and mister hide.. hi hi
ja ni vet...;)

sitter här o undrar var min man får all energi ifrån..jag sitter o bara väntar på att tiden ska bli normal tid för sängläggning.. o han tvättar, plockar, o nu hänger han upp nya dörrar till sovrummen...
man känner sig lite rutten faktiskt!! ja lite som en pensionär..hjälp! 

nu blir det en dusch för att fylla ut tiden innan snarklåda.. (hoppas jag inte somnar därinne!)

puss o kram!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0