090928

vad har hänt?


*jag o Mattias har idag varit o plockat enorma mängder svamp, så när jag rensade allt svor jag att aldrig mer plocka läckerheterna!  ;)

* jag har fått svinifluensan i ögat tror jag!! ser ut som jag fått en smocka!!

* har äntligen fått träffa lilla Delia...!!! vilken prinsessa!!

* har varit på banken o fått ok på lån till bergvärmen.

* inhandlat ett par nya fina stövlar!! :)

* precis hällt upp ett bad som jag skall krypa ner i med min underbara älskade!!!


puss på er!

//J


Kommentarer
Postat av: jossan

haha men vännen...de va vi som smittade dej med svinis i ögat....haha huga hoppas de blir bättre! puss o kram min fina vän

2009-09-29 @ 18:58:52
Postat av: janet

ja jag misstänker en viss smitta från tjärn där bak...;)

här gick man o vänta o vänta på att man skulle känna sig kärnfrisk inför påhälsning o sen blir man som tack nersmittad med svinis!!! fy bubblan!!

2009-09-29 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0