torsdag

gäsp!!

har varit vaken 1 timme men är sååå seg!! sängen ropar på mig från rummet intill.." jeanette, jeanette! kom hit o lägg dig!!" jag har det inte så lätt...

tror att jens försov sig imorse då tidningen inte va intagen..måste ringa o höra....

åt middag med mattias igår o det var ljuvligt!! hel vegetariskt blev det men sååå mätt jag blev o sååå gott det va..

ikväll ska jag Betty o A-M till jossan o hämta tågbiljetterna till sthlm...den 10 november är det nämligen dax för PINK!!! hi hi ska bli sååå skoj..har ju sett henne förr. men hon är så jäkla bra så man kan se henne igen..snälla therese på jobbet lånade ut sin skiva till mig med orden att jag skulle lyssna in mig lite..ha ha

saknar jobbet..har ju varit hemma ett par dagar nu o det kryper i hela kroppen..tänkte ju att man skulle ta på sig x.tra i helgen men då fyller ju jens år så det känns ju lite taskigt att sticka o jobba då...eller??

jag har även funderat på en sak så här när man går hemma..varför ska människor hela tiden jämföra vem som har mest onte eller är mest glad eller vem som känner vem bäst osv man blir ju galen av att lyssna på det!! kan man inte bara vara o sluta jämföra??!!


nej nu ska jag mysa med min tjej en stund innan man skall börja med dagens sysslor..

puss o kram //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0