söndag

idag har varit en äkta söndag!!

Jens o Alicia åkte iväg på förmiddan, jennie färgade håret på mig o sen kröp vi upp i soffan o tittade på x antal
avsnitt av den fantastiska serien Sex and the city...så bra!!!

mamma, pappa blev kvar o åt med oss igår..det var härligt!! jag o jennie delade på ett par flaskor rosé o spelade buzz... sen hittade vi igen min face warp i telefonen o skrattade så vi höll på att pinka på oss!!ha ha

Benny, carro o cornelia har varit här på eftermiddan o ätot middag med oss..
det blev fläskfilégryta m ris..tomat o mosarellasallad o stekta rödbetor med chevre o honung!! det är ju bara sååå gott, det lär ju bli ett stående inslag ett tag framöver..tom jens gillade det!!

Nu börjar gossip girl!! ska se!!!

sen får vi se om jag o jensa myser en stund framför burken sen...(kanske det blir några till avsnitt av satc! vem vet!)

puss o kram!!  ///J

Kommentarer
Postat av: broder

fantastisk föda kära syster!

2009-11-01 @ 00:27:57
Postat av: janet

ja det blev gotta!!!



kramis

2009-11-01 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0