som vanligt är de mer eller mindre kaos

ja..mitt liv i ett nötskal...

kaos mer eller mindre hela tiden...

lock för örat som orsakar lätt yrsel.....

bergborrning ute på gården...

folk som ska kolla på vår panna...

räkningar som skall betalas men jag glömt lösen till inloggning så man fick ila ner på banken o stå o skämmas..;/

främmande av jenny o moa o ronja....

borrningskillar ska komma i helgen men vi är då inte hemma..fixa nån som kan komma o kolla till...

jens som ska på utejobb till veckan...

jag ska på utbildning till veckan o jobbar sent...=fixa barnvakt...

föresläsning i kväll..

barnkalas på söndag..

lägenhetsvakt..

försöka klämma in en dag då jag kan hämta pink o tåg biljetterna..

ja, som ni kan se så är det lite virrvarr i fröken janets lilla men väldigt effektiva hjärna...

nu är det dax för lite lunch!!

puss o kram!

//J



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för hjälpen igår vännen!

Puss och kram

2009-10-28 @ 13:59:27
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0