måndag o allt vad det innebär

jaha...idag är det måndag o jobb som vankas på schemat...börjar 12 idag..hmmm..känns skumt..man är van att kliva upp tidigt o rusa runt o klä på sig, jaga alicia osv idag så väntar man bara på att tiden ska gå..

Alicias vän kom över för en stund sedan med ett brev till alicia..det stod...hej alicia är du frisk nu? jag är hos farmor ska sova där..och så telefonnummret..ha ha hon är så söt...de får lov att leka senare när jens har kommit hem..

igårkväll blev det mys med den tredje johan falk filmen..måste erkänna att de blir bättre o bättre..det är väl för att man börjar känna karaktärerna eller nåt. för annars så är det intemin typ av filmer det där..
fast jag stör mig på högsta polisen i gsi..kommer inte på vad han heter,,, men han pratar i samma tonläge heööa tiden..spelar ingen roll att hans barn håller på att dö eller att nån har dödat nån..det är liksom bara jaha..det ärbara att gå vidare..usch han borde inte va med!!!


på onsdag blir det nog föreläsning för min del...jonas från el choco.....spännande..nån som har lust att hänka??

nej puss o kram på er

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0