HJÄLP!!!

har precis ringt vårdcentralen...A håller på att klia ihjäl sig! stackars liten...hoppas det finns nåt som man kan få för att lindra klådan...


är som sagt hemma o vabar.. blir väl hemma hela veckan...kommer väl klättra på väggarna innan det här är klart men vad ska man göra...min lilla älskling är sjuk...

jobbade första helgen på B&Å nu o det gick hur bra som helst,,förstår inte varför jag oroat mig så mycket...

nu ska jag göra mig iordning..mamma kanske skulle titta förbi en sväng så jag fick åka på affären en snabbis..
har TOMT i kylen...
skulle göra lite varm choklad nu på morgonen o tänker mig inte för o stoppar in min silvermugg i micron..
när jag skulle plocka ut den så kan ni kanske ana att den var ca 200 grader varm!!! AJ AJ AJ mina tummar är skollade o insmorda med kylbalsam...usch! verkar inte som om den här dagen blir nån vidare..
så mjölken är oxå slut...

kram på er///J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0