fy o usch o piss!!

.........från ett svullet öga till en knöl som växer till ett besök hos en sjuksyrra till ett läkarbesök nu i eftermiddag!

fy jag vill inte...........!! Jens o mamma är ONDA på riktigt!! ;) dom skickar iväg mig till vårdcentralen!! ja det är ju bara att vänta sig sprutor o nålar i ögat!! sen nödslakt!!      

ja, det är inte så ofta man besöker den kategorin av byggnader, men lyckas jag få något så ska det vara nåt konstigt sjukt!! som när jag åkte på kristallsjuka..ja det är nåt med balansen..man ramlar omkull o spyr som ett svin! mindre trevligt!


nej usch nog om det.. imorgon börjar jag på  min nya arbetsplats!! 
jag byter innom IKEA ska börja på byten o återköp..ska bli mycket spännande!! tror nog att man kan lära sig en hel del om sig själv därute! 


snart är det dax att hämta tjejerna på skolan.. A ville ju ha med sig en kompis hem idag så vå bjöd jag in pappan oxå så vi blir 5 vid middagsbordet idag..undra vad man skall äta?!  denna ständiga fråga!

i helgen hade jag pyjamasparty! otroligt upplyftande!!
blev mycket nöjd med maten!  o sen var det ofantligt skönt att få sitta i en lös pyamas efter allt svullande!!

i söndags tog jag med mig A o en kompis på kalas..sen bar det iväg till bror.. fotade C,, blev några sköna bilder!!

nej, önska mig nu lycka till hos farbro doktorn idag..skriver kanske senar hur det gick! (om man nu har nåt öga kvar!!!


//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0