0910.....vet inte vad det är för datum

vid nått svagt tillfälle så har jag kovat att baka med min dotter...så nu är det t jat så att öronen håller på att trilla av.. men har man lovat så har man..

drömde att jag hade förstorat brösten inatt o det blev inte riktigt som det skulle ...ha ha  typ helt snett!!
hahaha vart  kommer allt ifrån???


snart kommer bergvärmen o det ska bli såå skönt..sitter här o småhuttrar, måste tända en brasa..men tänder jag den för tidiget så måste vi elda en gång till idag..men som sagt..snart slipper vi det!!!

var med i en tävling igår. man kan vinna badrumsinredning för 45.000 skulle ju inte sitta helt fel..nu får man bara hålla tummarna på att man kanske har en liten chans...

ikväll ska jag äta middag med my partner in crime mattias...han åker ju på fredag..ska först vara ett par dagar i sthlm innan det bär iväg mot Guatemala för att avsluta i new york....FUSK!! jag vill ja o...haha....
till middag ska vi äta....färskostfyllda paprikor, stekt rödbeta med chevre o honung, vitlöksfrästa pilgrimsmusslor o hasselbackspotatis..inte illa!!

nej nu ska jag väl göra ordning lunch o sånt innan vi ska baka..

pöss//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0