091013

hej hopp!

idag har jag haft min första dag på kundservice...möte i 3 timmar...ha ha

imorgon blir det första dagen i drift..jag är lite nervig måste jag erkänna..  :/
men det kommer säkert att gå bra... 

dagens middag blev räklåda, så nu är man till bredden fylld med denna läckerhet!! så enkelt o såå gott..Alicia är helt galen i det! hi hi

var in till underbara anna på venuella idag..hon är så mysig...
såg en annons där att jonas andersson (killen "el choco") skall ha en föresläsning i vivansborg den 28 oktober..har en väldig lust att gå på den då jag läst boken o blev berörd...så jag ringde min vän o kollega forssa o fråga om han ville gå med mig..han blev nog lite ställd men han skulle kolla upp om nån ville byta pass med honom så att vi kunde gå..

Jensa jobbar över idag. men han är nog snart på väg hem..(undra om man skall försöka få till en favorit i repris ikväll, med badning o schamponering o lite massage på det!?) man kan ju försöka vinka in nån liten vink om det..

satt o tänkte på cissi förut, det känns som om att det var evigheter vi träffades.. måste nog slå en signal o se om fröken jobbar imorgon..miss her!!

nej nu ska jag surfa runt lite o se om min parfym har kommit in på parfym.se ännu..

kram i stora lass!

//J

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men vad du är gullig! Jag har saknat dig oxå! Funderat över varför du inte varit på jobbet på ett antal dagar. Men har förmodat att det är pga. ditt jobb-byte. Tyvärr är jag ledig imorgon =( Jobbar dock torsdag och fredag. Hur jobbar du då?

Kram påre!

2009-10-13 @ 22:13:25
URL: http://ciber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0