så har snart måndagen gått oxå....

ja helgen har dragit iväg utan att jag knappt märkt det...
kanske kan ha att göra med ett smärre alkoholintag torsdag o fredag ;)

hade en supertrevlig kryssning med peter o linda-marie o richard o therese...

jens blev överaskad!!   var en aning trött i lördags bara...

idag har det varit utbildning hela dagen på jobbet.. sen till lägan o vattna blommor o ta in post, sen till
bosse,pernilla o alva för att hämta alicia..fick även gooooddda våfflor, iväg på affären sen till mamma o lämna grejer o nu är man hemma o a ligger o sussar o jag sitter här...

bara skit på tv.n ikväll oxå så det kan tänkas bli ett par avsnitt av SATC!! he he  när katten är borta vet ni!!

nej moi moi mukkulat!!

//J

Kommentarer
Postat av: josé

hej babe! Jag och min bäbis undrar när vi ska träffas? pöss

2009-11-05 @ 20:59:49
Postat av: janet

baby!! jag vill träffa dig!! nu!!

jag är ledig måndag o som det ser ut nu så är det inget speciellt..kanske medans a är på skolan? vad säger du?? vi kan väl höras på telen!! love

2009-11-06 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0