ledig fredag!

är hos betty o myser!!
idag blir en bettydag! först är jag hos henne nu o sen i eftermiddag kommer hon till mig o vi ska laga mat o mysa med en film!! härligt!

saknar Jens en hel del idag!! har liksom inte haft så mycket tid över för det tidigare i veckan..men nu känns det verkligen!!! uscha!! kom hem nu!!!!


imorgon blir det nog bio med alicia o kusinerna! 

sen jobb på söndag.. tog på mig ett x-tra pass..

jag har fått en ide om att jag skall kapa av allt hår igen..inte raka men jäkligt kort o färga svart..hmmmm...betty skrek rakt ut!! men då är ju jag så att när alla skriker nej så säger jag JA!  så man kanske ringer frissan o ser över om hon har nån tid över för mig!! :)

så hoppas jag på ett möte med jossan o delia på måndag! det är anskrämligt att man aldrig har tid att träffas!!!
usch jag får så dåligt samvete!! men det har ju varit vissa faktorer inblandade..a har varit sjuk i olika omgångar...
nej nu ska jag surra lite med lovely betty innan det är dax att hämta alicia!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0