.....

hej hopp...

helgen har gått snabbare än någonsin..

lördag grejade vi en del o mamma o pappa kom hit..pappa o jens va i källaren o höll på o mamma hjälpte mig att städa.. sen åkte vi på k-rauta o köpte klinker för att senare bege oss ut till alnö o gratta madde som fyllt år i veckan.. jens o a släppte av mig i stan o jag mötte upp gabbi, vi gick på invito o käkade..inte att rekomendera..

usch usel service o inte var det god mat heller.. o när vi stod utanför gick det ett gäng killar förbi som skrek till mig: fy faaan vilken stor röv, det är ok eller nej det är fan inte ok..

ja ja, vad säger man?? jag är fullt medveten om hur jag ser ut o förmodligen så gick han hem ensam på kvällen o runkade sig till sömns! har man inget bättre för sig än att försöka trycka ner andra så mår man nog iinte så bra..

vi drog iallafall vidare på bishop..bosse kom oxå ner o vi satt o surrade ett tag..var väl hemma vid halv 2 ungefär..sov till 12!!! usch!! ha ha men skönt..har prommat en sväng, ner till bosse o pernilla..vi blev kvar över middag oxå så vi har nyss kommit hem..

ikväl blir det måla i källaren..imorgon kommer de o installerar bergvärmen...förhoppningsvis..

nu ska jag mysa ner mig en stund innan arbetet!!

se ya!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0