6 timmar senare.....

usch..jag är alldeles yr i huvet nu...har legat framför tv:n sedan a åkte på skolan i morse...6 timmar med sex and the city!! det är fullkomligt omöjligt att sluta titta när man väl har börjat!!!

har inte klivit ur pyjamasen på 2 dagar så man känner sig inte helt tip top om ni förstår vad jag menar...
men jag lider ju inte av mina odörer för jag har varken lukt eller smak kvar!! na na nana na naaaa!!

jag har iallafall hällt upp ett bad o tänkte sedan sminka mig lite så man vågar titta sig själv i spegeln igen..herre gud jag blev rädd förut.trodde att det var något fult sjömonster som tagis sig upp ur toan o ettableart sig på handfatet...men det var ju bara jag var jag så illa tvungen att erfara...


vill avsluta med ett litet citat:

but. i coulden´t help of wonder.......


love//J

Kommentarer
Postat av: piu

Tjau ! var det så illa? Tvätta dig innan Jesse o Alicia kommer så de inte vänder vid dörren, ha. Så känner man sig ju ibland skönast att vara själv då med sina "dofter" eller hur? Kramisar MOR

2009-11-13 @ 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0