.............jag skäms.........

jag skäms för att jag är sååå dålig på att lägga in här..från början var man ju hur bra som helst.. men det är väl
så att man kanske har världens tråkigaste liv som man inte vill att andra skall ta del av... eller så kan det vara så att man har så mycket annat skoj att göra så att man inte har tid att lägga in eller så kan det oxå vara så................ja det finns hur många anledningar som helst tror jag..

men nu kommer här ett inlägg...

idag har jag o jens varit tillsammans i 9 år.. alltså fatta hur länge det är... jag blir nästan lite rädd o tar en paus för att kolla in gråa hår o rynkor runt ögonen...................................................


(5min senare.............................)

eh det var inte så farligt faktiskt...... det måste betyda att jag var typ ungdom på riktigt när vi träffades.. eller hur gammal är jag egentligen... oj jag har blivit senil.....................hihi

igår kom vi hem från ett par dagars semester.. först en sväng till furuvik. där mötte vi upp lisse o noppe med familj.. blev en mysdag. vi klarade oss precis undan regnet. sen åkte de hem mot s-vall o vi drog till nusnäs/dalarna där vi hade en myshelg med våra goda vänner peter o linda...  tyvärr så har det rgenat en hel del men det blev lite loppisfynd, god mat o en hel del vin/cider/öl framför brasan i stugan..

jag o lens har lagt upp en budget nu.. kollade in kontoutdraget från förra månaden o insåg att om vi nu vill kunna unna oss en resa till våren är det dax att göra något, så vi knåpade ihop en budgetlista o har suttit o skrivit matlistor för ett par veckor.. nu blir det inet småhandlande hit o dit...STORHANDLING!! är ekonomiskt!!  

nej puss på er mina vänner...

love//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0