.......oh denna dag, en sååån underbar dag!.....tills telefonen ringde!

gruff o grin i lingonskogen!!

har haft en superdag...jag o fisen åkte till fridolin o barnen redan på förmiddan.
käka lunch o myste....
sen till mamsen o papsen o käka middag,,,

sen ringer min telefon......


zzzz!!!!!!@@@@)))))!!!!!?????%%%%:::::::::...........................


hrmnf..... hem o städade köksskåpen!!
rensade sedan alicias tros o strumplåda...
damsugade.....
o så kom uppenbarelsen genom dörren....JENS!!
oh så va jag glad igen!!!
fantastiskt!!

"tänk vad allt kan förändras, bara på en liten sekund"

pöss /// J

Kommentarer
Postat av: R

Jag får allvarligt rysningar..."tänk vad allt kan förändras, bara på en liten sekund"...



fnissar de är kärlek de där



Ta hand om er!

JÄTTE MMMBAMSE KRAM FRÅN DULLIDULL

2009-01-21 @ 12:32:17
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0