Drömmar.. normalt eller inte? du bestämmer....

Drömde härom natten en mycket läskig sak...
fråga mig inte hur jag kunde drömma det ni nu snart kommer att kunna läsa..
jag tittar inte på skräckisar för då blir drömmarna värre........:/


Drömmen:

" Jag är inte hemma men skall bege mig hemmåt i bil...ringer till Jens
och talar om att jag är på väg...

jag passerar flera ställen och ser mycket vatten och broar o dyligt..
det är grönt och härligt ute, solen skiner det är sommar..

plötsligt är det som om jag finns men inte syns och hör på ett samtal som jens har med mina föräldrar...

(jens) -  hej, har ni hört något från Jeanette.. hon svarar inte när man ringer och hon har varit borta jättelänge..jag börjar bli riktigt orolig..
(mamma)  - nej men det är nog ingen fara. du vet ju hurdan hon är...hon kommer nog snart..

de lägger på men jens kan inte släppa det hela och beger sig ut för att leta...
plötsligt är jag tillbaka i min kropp igen..
jag kan inte röra mig och jag känner inget..
jag ligger på en brits som är täckt med ett vitt lakan...det finns stora fönster i rummet men de är fördragna med persienner..
bredvid mig sitter en man jag aldrig tidigare sett och äter på en arm!!

jag blir skräckslagen men allt jag kan göra är att ligg där jag ligger...jag upptäcker då at det är min arm han äter på...han har kapat av den o sitter o mumsar i sig!!!!

vaknar upp när han är på väg att kapa min andra arm... svettig och utmattad!
vad är detta...???   varför drömmer jag så här konstiga saker???


hoppas jag får en trevlig o behaglig dröm inatt iallafall!

peace!

Kommentarer
Postat av: Rikke

men va fan, snuskigt läskigt!

HUUUVVA vilker MARDDRÖM!!!



2009-01-17 @ 22:45:39
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0