novell utan namn ännu...

....................fönstret stod på glänt så jag smög dit o kikade in.
på golvet låg kläder slängda och en gammal pizzakartong på vid gavel
visade att det var ett tag sedan någon hade städat här inne..
när jag kravlat mig upp och halvt igenom fönstret känner jag stanken.
fy ruttet på nått vis...
hoppar ner på golvet o handen åker automatiskt upp över näsa och mun, det knarrar lätt när jag rör mig genom rummet
sträcker fram den fria handen och skjuter upp dörren...

oh.... kastar huvudet åtsidan och kräks.. där inne på en säng ligger något som är knappt igenkännbart.
en kvinnokropp. det jag tror är blod har smetats över väggen, överallt surrar flugor söker efter nya betesmarker..
denna kvinna är bortom all räddning. men vad ska jag göra nu?
lyfter upp ryggsäcken som jag tappat på golvet och rusar mot fönstret......



fortsättnig följer.......eller vad tycker ni? vill ni veta hur det går??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0