pensionärs vm på ica idag???

så var det torsdag idag o det är lucia idag ja det är luccefirande på allvar tra trall la!!!

en liten liten tråkighet bara!! vi ska hålla till ute..herre gud!! tänker de  inte på oss stackars föräldrar som inte tycker om att vara ute som inte äger vinterkläder..eller jo en skoteroverall från 1800 kallt!! ja, det är bara så att min dotter får skämmas över sin mamma ikväll...när jag står där med full mundering!! det är det dom vill de ondskefulla lärarna!!! ha ha

jenny har varit här på morgonen o druckit kaffe med lilla mig...tur det, annars hade jag nog gått o lagt mig när jag skjutsat a på skolan... ;) 
funderar på att åka ner på byn o handla lite mat..det är bara ta på sig de vassa armbågarna...för jag förmodar att det pensionärsvarning!! de är ju helt hopplösa...tränger sig o spottar o svär..fast det enda dom har att göra på hela dagen är att gå på ica o se om de har en såndär bjuda på mat station..ja ni vet vad jag menar va?!!

nej, dax att ta tjurn vid hornen...ICA here i come!

Kommentarer
Postat av: piu

Tjau ! Ja vänta bara när din mor också blir utsläppt från de där stället jag är på. Då ska du få se , jag ska också till "montrarna" på ICA o trängas med dom andra tanterna. Hah-haa !!!! Jag ska först punkt slut!!! Ses ikväll. Kram mor

2009-12-10 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0