criminal minds på tv:n o jag vågar inte titta!!

japp så jävligt är det!!
fasiken!! jag ska nog kanske utmana mig själv o se på det förbannade programmet o sedan sova med lampan släkt inatt!! vad tror ni??  det är faktiskt inge kul alls att va så mörkrädd som jag är..o det är värre inne än ute..
jag är sjuk i huvet tror jag!! hur faan kan man vara rädd i sitt eget hus???
kanske rörmockaren är en galen mördare som gömmer sig i källaren och kommer upp o slår mig med rörtången för att sedan amputera mina armar o ben o skruva dit rör istället, sedan stoppar han upp en habrovink i anus o fyller mig med kokhett vatten o skrattar sitt elakaste skratt...mmmhhhooooohaahaaahhaaa.. nu höll jag på att bajsa på mig oxå...telefonen ringde..

nej vat ni va...jag ska minsann gå o titta på programmet ja..japp det ska jag...
önska mig lycka till nu!! :/

vi ses!

//J

Kommentarer
Postat av: piu

Tjau ! Fy som du skriver jänta;;;;;;;;;; Men rädslan är eventuellt ????? ärftliga anlag det är säkert så, men det är inget farligt, som jag sa när ni var barn,,,, fast själv var jag så rädd så höll jag s-ta på mig, men det kanske märktes, på mitt beteende. Sov gott med lampan tänd, natt kramisar från MOR

2009-12-03 @ 21:38:34
Postat av: Cissi

Jag vågar inte heller se Criminal Minds ensam. Så jag kan bara se det varannan vecka då Olle inte jobbar kväll...

Men allt det där andra om amputation och anus har jag inte haft så mycket tankar om ... =)

2009-12-04 @ 09:38:58
URL: http://ciber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0