aj aj ont

shit...jagh ar ont i ryggen... men man överlever väl det oxå..

idag var det min lilla tös första skoldag...herre jösses jag har en dotter som börjat på skolan....hur gammal är jag egentligen??


det börjar arta sig ute på gården.......härligt!!!


imorgon börjar min kassautbildning!! spännande!


till veckan ska jens på utejobb så jag o fisen ska bo hos Jenny o Moa hela veckan!!  Myspys!


avgassystemet på min bil har rasat!  mindre trevligt! :(

lön imorgon! Tillfredställande....

det är fortfarande varmt vatten så jag kan ta mig en dusch!!  helt j-vla underbart!


ska klippa mig på fredag!  fabulous!!


har en fantastisk man!! kan det bli bättre??!!


pöss <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0